Klacht: Slecht zicht

op 26 juni 2016 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Dure bril gekocht bij Eye wish. Gratis montuur (niet dus/niet genoemd in reclame ) variofocale glazen (standaard dan nog bijbetalen ) €298 bijbetalen (bij vergoeding van €250). Tig keer terug want neus kapot door bril. Nieuwe uitzoeken na 3 maand . Nieuwe bril in ander filiaal ook daar 4x terug. Draag inmiddels oude bril van Specsavers. Wel goed! Ondanks bijna 2 1/2 jaar
Toen €€100 bijbetalen. NOOIT WÉÉR EYE WISH

Geld terug bij ander bedrijf nieuwe bril

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

Bericht van Eye Wish

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Ekkelboom-Veneman, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven. Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening. Wij vertrouwen erop u hiermee correct te hebben geïnformeerd. Eye Wish Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 07 juli 2016 om 12:05 geantwoord

Beste mevrouw Ekkelboom-Veneman,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad over uw klacht.

De problemen lijken met name veroorzaakt te worden omdat de bril mogelijk te zwaar is, waardoor deze steeds afzakt en afgesteld moet worden. Er is vanuit de winkel een nieuw montuur voor u besteld en hopelijk zijn hiermee de problemen opgelost. Zo niet, dan kunt u dit uiteraard meteen in de winkel aangeven.

Wij danken u voor uw melding.

Eye Wish Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door larlau