Klacht: Slecht werkend horloge lucardi Apeldoorn

op 21 januari 2014 over Lucardi in de categorie Juweliers

Met kerst heb ik een horloge kado gekregen van mijn ouders. na 1x gedragen te hebben bleef het horloge stil staan. ik ben terug gegaan naar het filiaal in Apeldoorn waar het horloge ook aangeschaft is. En daar hebben ze de batterij vervangen, en een uur later hield die er alweer mee op. Weer ben ik ermee terug gegaan en heb ik een nieuw horloge gekregen. Na het horloge 1 dag gedragen te hebben zijn er al 2 steentjes uit. ik ben verolgens alweer naar de winkel gegaan en gezegd dat ik er wel klaar mee ben en dat ik het liefste mijn geld terug wil, dit kon volgens die mevrouw niet maar ze kon wel de steentjes erin zitten. ik ben de maandag erop weer naar de winkel geweest om er steentjes in te laten zetten maar in de tussentijd waren er nu in totaal 9 steentjes uit. dus ik heb gezegd dat ik hier helemaal niet op zit te wachten en al meerdere malen ben terug geweest. En dat ik nu toch echt mijn geld terug wil. Dat kon niet volgens mevrouw omdat dat binnen 2 weken moest, nu is het bij de aanschaf van het product vermeld dat het geen probleem was met retour brengen mocht het product niet goed zijn dan kreeg ik gewoon mijn geld terug. nu is dit dus niet het geval en het enige wat ze eraan doen is hetzelfde horloge omruilen of er wat anders voor uitzoeken. ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkoord ben gegaan en dat ik toch echt mijn geld terug wil. Ze zegt verolgens tegen mij dat zij hier niet over gaat en dat dit met haar bedreifsleider overlegd moet worden en die moet het weer met het hoofdkantoor overleggen omdat ze niet zomaar geld mag terug geven. Zwaar geirriteerd ben ik natuurlijk de winkel uitgelopen, en kom hier ook nooit meer terug. Wat een belachelijke service hebben ze daar, en klantvriendelijk totaal niet…

Mijn geld terug.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 23 januari 2014 om 15:11 geantwoord

Mevrouw is telefonisch niet te bereiken daarom kan oplossing niet besproken worden.
Nu heeft mevrouw een privé bericht ontvangen met daarin de vraag nogmaals langs te komen zodat er een oplossing aangeboden kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door rweenaa