Klacht: Slecht werk

op 09 oktober 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik wil mijn ongenoegen uiten over de laatste reparatie van Feenstra (de controlebeurt van 18 september j.l.).
De monteur constateerde lekkage in de uitlaat; hij zou rapport opmaken en “Feenstra zou zeker terugkomen voor reparatie”(er was een montagefout gemaakt. Tot dusverre heeft Feenstra nog niets laten horen.
Ergernis 2: In de zomer ontving ik een brief van Feenstra dat de monteur tussen 08.00 en 12.30 zou komen. Ik zit de hele dag te wachten op de monteur die uiteindelijk 0m 13.30 kwam!!
Tenslotte wijs ik er op dat Feenstra vorig jaar ook al een ernstige fout maakte. Die heeft u toen gecompenseerd met een bloemetje.
Deze keer zou ik liever een goede monteur van Feenstra ontvangen

Als de lekkage in de afvoerpijp is hersteld; omdat Feenstra die verkeerd heeft aangelegd dient F. ook de kosten daarvan te dragen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer Korting,

Allereerst willen wij u bedanken voor het melden van uw klacht. Dit stelt ons in staat de service en dienstverlening te verbeteren.

Wij vinden het erg vervelend dat onze monteur later is aangekomen dan het afgesproken tijdvak. Graag leggen wij uit waar dit mee te maken heeft. Onze monteurs hebben per dag een bepaald aantal afspraken, zowel voor onderhoud als voor storingen. Monteurs weten gemiddeld de duur voor onderhoud, echter dit is niet het geval voor storingen. Vooraf weten monteurs niet hoe lang het duurt voordat een storing is verholpen. Daarnaast kan de monteur tussendoor worden opgeroepen voor spoedopdrachten/calamiteiten. Rekening houdend met het geheel, kan het zo zijn dat de monteur later aanwezig zal zijn. Onze excuses als dit enige ongemakken met zich meebrengt.

Inmiddels hebben wij vernomen dat er een vervolgafspraak is ingepland voor vrijdag 20 oktober, voor de herstelwerkzaamheden.

Vertrouwende u naar behoren te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hankorting