Klacht: Slecht verloop van reourneren artikelen

op 30 mei 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had laatst een bestelling gedaan op boohoo.com en ik wilde graag 2 artikelen retourneren maar toen ik bij het post kantoor kwam moest ik als eerst 7 euro betalen voor de verzending dit was slecht vermeld op de site want ik wist hier niks vanaf en toen heb ik heb terugstuurd en het is nu 2 weken later en het geld van de geretourneerde artikelen is nog steeds niet teruggestort. Ik ben hier erg ontevreden over

Gewenste Oplossing:

Als het geld wordt teruggestort van de geretourneerde artikelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L24