Klacht: Slecht tot steeds geen wiffi en veel problemen met opname tv programma

M. Klaver-Faber op 05 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Al geruime tijd ondervinden wij veel storing en problemen met onze Ziggo aansluiting op ons privéadres de Kamp 18 , 8754 KA in Makkum.
Vandaar dat ik ook mail vanaf de zakelijke mail op dit moment.

De Wiffi is of heel slecht of helemaal niks. Internet ligt er bijzonder vaak uit.
TV is vaak storing bij opname van programma, hij begint dan goed en dan zie je als je wilt afspelen dat er niet goed is opgenomen.
Als we dan de stekker er een keer uithalen en alles opnieuw opstarten is het tijdelijk weer oke.

Ik hoor graag of jullie iets voor ons kunnen betekenen of dat het beter is om uit te kijken naar een andere provider. Op de zaak heb ik alles van KPN en nooit problemen.

Horen graag iets van u:
Vr gr .
Fam J.Klaver
de Kamp 18
8754 KA Makkum (Frl)
mail : [email protected]

Gewenste Oplossing:

Deze zult u moeten aanbieden. Geen idee wat een oplossing zou zijn.
Ja goede internet verbinding en betere tv .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door