Klacht: slecht tot geen internet signaal

op 30 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het internetsignaal valt regelmatig uit of is zeer traag. De TV vertoont regelmatig “blokjes” in het beeld. De storing is gevonden: een beschadigde verdeelkast in de straat. BAM moet die nieuwe verdeelkast plaatsen. Ziggo kan niet zeggen wanneer het probleem wordt opgelost en wil daar BAM ook niet naar vragen. Na een maand wachten heb ik van een ZIGO medewerker van Ziggo het telefoon nr van BAM gekregen om te vragen naar de voortgang. Een andere keer vertelde een medewerker dat het 14 weken kan duren.
Ik heb een zakelijk abonnement, maar daar had ik ook een zakelijke service bij verwacht.

Gewenste Oplossing:

Als het signaal betrouwbaar geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaxHilhorst