Klacht: Slecht terrein

op 14 januari 2014 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Op donderdag 9 januari examen avb gedaan in barneveld samen met mijn vrouw tegelijk.
Oefeningen stonden allemaal strak naast elkaar,ook moest je via een ander terrein aanrijden met 50 km per uur langs een staal hek om vervolgens in een weer war van pionnen je onderdeel te doen.
Bij de noodstop ging het mis kwam hard ten val je kon niet zien welke pionnen er mee deden.
Mijn vrouw deed ook examen en zag dit gebeuren ,ze mog niet stoppen en moest door met het examen ,ook gezakt
Motor jas,broek en laarzen kapot verder helemaal bond en blauw
Klacht in gediend bij cbr zo kan je niet examen doen oefeningen moeten ruim uit elkaar staan ,ze hebben ons niet de kans gegeven om netjes examen af te leggen

Nieuw examen op groot terrein waar alles uitgezet is ,veer uit elkaar zo als het hoort.
Schade jas ,broek laarzen verhalen op cbr,

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem1971