Klacht: Slecht signaal!

op 18 juli 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Slecht signaal, vooral SBS6, Veronica en RTL7 zijn vaak niet te bekijken. Andere zenders hebben ook last van storing in het beeld en geluid maar minder.
Ik til niet zo zwaar aan TV-kijken maar het begint echt irritant te worden. soms zit er verbetering in en heb ik hoop dat het opgelost is maar dan blijkt het valse hoop. In Hilvarenbeek was ik verplicht om Caiway te nemen maar ik ga op deze manier snel over op KPN! Dan maar via een apart kastje.

Als er minimaal storing op de zenders zit. Minimaal wil zeggen dat 1x per week 1 zender eens een storing mag vertonen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 19 juli 2017 om 11:44 geantwoord

Geachte Germaine van den Biggelaar,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar.
Wij hebben afgesproken dat ik u een andere coax kabel laat opsturen om dit in eerste instantie uit te sluiten.
Als dit helpt is de storing daarmee verholpen. Als dit niet de oplossing biedt hebben wij afgesproken dat er dan een signaal monteur aangestuurd wordt om het probleem alsnog op te lossen.

De reden dat wij eerst kiezen om de kabel te vervangen, is om uit te sluiten dat het aan de binnenhuis installatie ligt.

Wij hebben afgesproken als het vervangen van de coax kabel niet heeft geholpen, u dit telefonisch doorgeeft via onze klantenservice.
Dit kan met de huistelefoon via het nummer 1200. Vanaf de mobiele telefoon is dat: 088-2249111.
Ik heb in ons systeem onze afspraken vastgelegd zodat iedere collega die u spreekt precies kan zien wat de bedoeling is.

Mylène de Winter
Caiway Webcare