Klacht: Slecht service -Keuken Technician

op 05 oktober 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik begin met een elektriciteit probleem met de kookplaat vorige week en belde whirlpool om een ​​technicus te sturen naar het kapotte onderdeel te vervangen. Ze kan iemand pas na 8 dagen te brengen en tot die tijd kon ik geen gebruik van de keuken. Ze hebben niet een bepaalde tijd-slot, maar ik moest een dag vrij te nemen om te wachten de hele dag thuis. Ze hebben me niet op de hoogte dat de technicus mij zal roepen van een eigen nummer en mijn telefoon geen gesprekken van een eigen nummer te accepteren. Na wachten thuis tot 15:00 de technicus blijkbaar gebeld en kwam thuis toen ik ging tot de supermarkt en natuurlijk heb ik niet zijn oproep ontvangen. Toen ik belde de klantenservice van de persoon aan de telefoon gehad arrogante houding en gewoon vertelde me dat er niets aan te doen en ik moet nog een week wachten op zijn minst. Het is duidelijk dat Whirlpool als een bedrijf heeft geen wil om een ​​goede klantenservice hebben, niet de klant dat ze alleen gesprekken van een privé-nummer in te dienen. Welke technische bedrijf kan niet geven u een tijdslot wanneer de technicus zal komen, en welke technicus maakt gebruik van een privé-telefoonnummer van de klant te bellen? Ik heb nog nooit zo weinig proces gezien van een groot bedrijf. Ik moet nu wachten de customer agent mee terug bellen voor een nieuwe afspraak.

Ik heb nooit tevreden zijn met Whirlpool

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dewith