Klacht: Slecht service

essoussi op 21 oktober 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb op 21 september een kast gekocht bij leenbakker utrecht-overvecht deze was niet voorradig daarom werd deze besteld en ik vooruit betaald en zou een sms krijgen wanneer deze binnen kwam op het filiaal zodat ik deze zelf kon halen , op 26 september krijg ik een sms met de tekst ” helaas is uw order vertraagd ,we verwachten deze rond 3-10-2020. U ontvangt bericht zodra uw order voor u klaar staat ” de hele tijd hoorde ik niets en vond het heel vreemd zoveel vertraging dus heb ik vandaag 21-10-2020 gebeld met de klantenservice en wat blijkt dat met order al op de 26 in het filiaal utrecht -overvecht al lag dus hoe kan dat nou vervolgens ben ik ernaartoe gegaan en de klanten service was alles behalve vriendelijk en vond het maar onzin dat ik om uitleg vroeg en ook op mijn verzoek om de filiaal manager te spreken deed men lacherig over ben zeer boos op het feit dat ik onnodig bijna 4 weken wacht op mijn kast die dus ook al 4 weken ligt in het filiaal en dat men deze blunder niet accepteert en excuses aanbiedt ik ben als klant woest en koop nooit meer iets bij leenbakker beter iets meer betalen voor een goede service dan uitgelachen worden door een stelletje clowns !!!!!!!!

Toon respect en onderken de fout en bied excuses en toon vooral begrip want iedereen maakt fouten maar toegeven is ook belangrijk !!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door essoussi