Klacht: Slecht service

op 20 augustus 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gordijnen op maat besteld zouden 19 augustus opgehaald kunnen worden, nog voor de bestelling gevraagd naar de lever datum omdat het voor de kinder kamer is en 24 augustus zijn we uitgerekend. 19 augustus geen gordijnen worden de 24 e gelever hopen ze is het antwoord. Schandalig vind ik het. Hele slechte sevice, zoiets kun je niet uithalen als een klant hey product ook echt nodig heeft. Wij kopen nooit meer wat bij de leenbakker

Gewenste Oplossing:

Als het optijd geleverd zou zijn na belofte

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Miral