Klacht: slecht product , dure klantenservice, je wordt slecht geholpen.

op 28 april 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sedert 30 maart 2016 heb ik Telfort internet en TV. Je hebt geen vrije keus in de email adressen die worden voor je aangemaakt. Je eigen voorkeur email kan niet worden aangemaakt. Ook wordt de keuze voor een combivoordeel voor je uitgekozen zonder dat daar voor gekozen hebt.
Het gekste was dat ik in 1 week 120 belminuten van mijn telfort gsm bundel kwijt was aan de klantenservice van Telfort. De klantenservice gaf verschillende antwoorden en er werd niets opgelost.De afgelopen dagen kan ik geen mail doorsturen, of zelfs niet beantwoorden. ook opslaan lukt niet. Vandaag 28-4-2016 4 keer de klantenservice gebeld. Na 25 minuten wachten kreeg ik Jordy van der Hout aan de lijn en gaf aan dat mijn belbundel inmiddels na 3 dagen weer 60 minuten lichter is door het gebel naar de Telfort klantenservice. Daar reageerde hij totaal niet op maar ook op de vraag van hoe kan ik mijn webmail weer gebruiken gaf hij geen antwoord, Er werden ook geen stappen doorlopen om het probleem op te sporen. Ook probeerde hij niet aan te geven waar het probleem eventueel aan kan liggen, Alleen van ik bel U terug. Maar wat lost dat op dan het probleem is nog steeds niet verholpen, Het kost mij intussen veel tijd en geld. Ik kan nergens via email op reageren. Dat geeft veel irritatie maar Jordy van der hout schijnt dat allemaal niet uit te maken. Nog geen eens van Nou dat is vervelend we gaan kijken wat we er zo snel mogelijk aan kunnen doen.Niet klantvriendelijk en geen invoel vermogen voor de klant. geen ;oplossingsgerichte vragen of op;oplossingen aangeven. Hij geeft niet het gevoel dat hij voor de klant bezig is.Hij heeft mij echt geen steek verder geholpen en laat mij met het probleem zitten.Hij zou mij op 28-4-2016 in de avond terugbellen, maar dat heeft hij ook niet gedaan. Wat een service .
Ik raad echt iedereen aan om niet bij Telfort te gaan want het kost je veel belminuten naar een betaalde klanten service . De oplossingen worden niet aangedragen en waar je voor gekozen hebt wordt eigenhandig door hun verandert. Je krijgt dingen die je niet wilt. En je komt met systeemproblemen te zitten.Dagenlang Ik heb echt genoeg van Telfort en sluit na mijn contractperiode periode mijn gsm bij een andere provider af. Inmiddels ben ik weer bezig om over te stappen naar een provider voor internet en TV waar de klantenservice gratis is en waar je niet dagenlang aan je lot wordt overggelaten.

Als ik al mijn geld terug krijg voor internet . Dat werkt niet goed door het niet kunnen gebruiken van de email inclusief alle belminuten en kosten die ik aan de klantenservice van Telfort heb besteed,

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door -peter
x