Klacht: Slecht product

op 09 juni 2021 over Nespresso in de categorie Koffie

Hallo,

in januari 2017 hebben wij bij Nespressi de Krups Expert Milk gekocht waar wij erg tevreden over waren. Helaas is het apparaat na 1 jaar al gerepareerd aangezien de lekbak erg snel vol geraakte en er geen normale kop koffie meer gemaakt werd door het apparaat. Nu, 3 jaar na de reparatie doet zich exact hetzelfde probleem voor…

Wij hadden van zo’n relatief dure koffiemachine verwacht dat deze toch een langere levensduur zou hebben dan 4 jaar…. In de Nederlandse wet staat verder dat een product moet bieden wat u ervan mag verwachten. Dat is natuurlijk per product anders en hangt af van alle eigenschappen van het product. Wij vinden zelf dat het product eerder kapot is gegaan dan wij verwachtten…. Ook de reviews op consumentenbond.nl bevestigen: het is een duur apparaat maar ze gaan bijna allemaal na zo’n 2 jaar mankementen vertonen.

Wij hebben al contact gehad met een medewerker van de klantenservice van Nespresso en hij wist ons te vertellen dat het product inmiddels buiten de garantie valt en voor E115,- te repareren is aange
zien het euvel bekend is en er veel klachten zijn over dit toestel…. Wij werden echter geadviseerd om een ander apparaat (CitiZ Milk) te kopen en vanwege het feit dat wij reeds klant zijn bij Nespresso, kregen wij korting. Indien wij de CitiZ Milk kopen worden we echter alsnog geconfronteerd met een onverwachte investering van E161,-

Wij hebben dit aangekaart bij Nespresso maar tot op heden niets van hun vernomen….

Als er uit coulance b.v. extra korting wordt aangeboden en het bekende probleem erkend wordt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Philipetti