Klacht: Slecht omgaan met klanten op kantoor

op 14 maart 2020 over ING in de categorie Banken

Ik was vandaag (zaterdag 14-maar 2020) spontaan met mijn dochtertje naar ING Beverwijk gegaan om een kind pinpas aan te vragen en te kopellen aan haar spaarrekening, de medewerker van filiaal Beverwijk (man met snor) kwam ons midden op kantoor hoe hij ons kan helpen, ik vertelde hem dat het gaat om een pinpas voor mijn kind aan te vragen, hij vroeg waar is de oude pas gegaan?, ik zei, zij had geen pas maar alleen de spaarrekening, ik moest het 3 keer herhalen en daar raakte ik van gefrustreerd, toen zei ik wacht ik laat je zien wat ik bedoel als je even wacht want dat heb ik eerder gelezen op de site van ING, hij deed zijn hand op de telefoon en hij zei ik kijk niet naar de telefoon, ik werd daardoor boos en ging ik met mijn dochter het filiaal uit, mijn dochter was heel erg verdrietig van wat er gebeurd, ik vind dit geen passende omgaan met een klant, ik ging heel vaak mijn privé als mijn zakelijke dingen regelen op dat kantoortje maar ik daar zal nooit meer gaan zolang deze INGmedewerker daar werk. zijn toon was heel hoog en hij was niet aardig tegen ons! SLECHT VOOR ING

ik ben tevreden als deze medewerker niet meer in Beverwijk werkt zodat ik mijn privé en zakelijk zaken daar weer kanregelen. hij moet tevens zijn excuus aanbieden. anders daar ben ik niet van gediend

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

6 maanden geleden - Beste Ayad,Wat vervelend om te horen dat het bezoek van jou en je dochter op ons kantoor in Beverwijk niet naar jullie wens is verlopen. Excuses daarvoor.Goed dat je het kenbaar maakt. Ik geef je feedback hierover door aan dit betreffende kantoor zodat we onze service kunnen verbeteren.Vriendelijke groet,Yvonne ING Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 maart 2020 om 11:01 geantwoord

Beste Ayad,

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ayad