Klacht: slecht materiaal en lange wachttijd bestelling

op 03 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op een dag gingen we een kast kopen bij Leen Bakker. Eens iets anders dan bij Ikea. We kochten een mooie kast omdat we dringend één nodig hadden. Eens thuis bleek dat er verschillende zaken niet in orde of stuk waren. Een zijpaneel van de kast was zwaar beschadigd en van de schuifjes waren er plankjes met de verkeerde afmeting. Effe gebeld naar Leen Bakker en melding dat dat toch vreemd is maar stukken gingen direct besteld worden. Eén week zouden we moeten wachten. Vier weken later pas kregen we telefoon dat de stukken eindelijk geleverd waren. Wij met deze stukken naar huis. Daar zagen we dat het zijpaneel van de kast geen gaatjes had die voorgeboord moesten zijn. Daar we het echt wel gehad hebben met deze winkel zijn we maar niet teruggegaan en hebben zelf het nodige gedaan. De kwaliteit van het materiaal van Leen Bakker is ronduit slecht. Wij zijn dan ook enorm teleurgesteld en zullen deze winkel niet meer bezoeken. Terug naar de betrouwbare en prijs/kwaliteitswinkel Ikea!

Tevreden als wij excuses krijgen van de firma en dat ze beloven de andere klanten in de toekomst wel met de nodige service te behandelen. Kwaliteitsvol materiaal gebruiken en we eventueel een schadevergoeding krijgen voor de miserie en de slechte kast (sprint)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nik Vermylen