Klacht: slecht kwaliteit fiets en slecht bedrijf

op 10 augustus 2017 over Popal in de categorie Fietsmerken

DE KLACHT
Onderstaand de mail die ik heb gestuurd naar Popal, na 2 weken geen reactie en ben ik gaan bellen, geen reactie, weer bellen, terugbelnotitie, weer geen reactie, weer mailen, weer geen reactie. Tot begin juli ik een telefonische reactie mocht ontvangen van een zeer brutale medewerker en hetzelfde antwoorden meerdere malen gaf: klacht valt niet onder garantie, jullie probleem. Geen antwoord op mijn vragen, geen onderbouwing, geen service, geen vriendelijkheid, geen medewerking, helemaal niets. Uiteindelijk leek het me verstandig om de verbinding te verbreken want meneer werd steeds brutaler. Heb gevraagd deze reactie per mail te bevestigen. Dit zou uiterlijk dinsdag 11 juli gebeuren. Het is inmiddels 10 augustus maar nooit meer iets vernomen van dit vervelende bedrijf.
———
Geachte heer/mevrouw,

Zoals u op bijgevoegde bon kunt zien hebben wij vorig jaar en fiets gekocht voor onze zoon bij Fiets center Helmond. Wat een spijt hebben we hiervan! Vanaf het begin vaak de achterband slap en bij elk rondje fietsen even de achterband controleren en/of oppompen. Omdat de fietsenwinkel inmiddels was gesloten vonden wij het nog een stap te ver om een klacht bij jullie in te dienen want verder was de fiets wel aardig.

Kort nadat de winkel gestopt was het volgende probleem! De trapper viel er continue af! Dus bij wat verdere fietstochtjes goed aandraaien en gereedschap meenemen! Toen het zelfs bij een korte rondje in de straat fietsen gebeurde werd het tijd om eens uit te zoeken waar we moesten zijn nu de winkel weg is. Maar wat gebeurt er 2 weken geleden? De ketting + kast valt er spontaan af!!! Dit is toch niet normaal!

Ik heb met jullie gebeld en ik moest foto’s maken, de klachten beschrijven en de aankoopbon toegevoegd omdat de fiets nog in de garantie valt.

Graag ontvang ik dan ook zo spoedig mogelijk ons geld terug! En u kunt de fiets op komen halen, want u snapt… deze is levensgevaarlijk en zullen wij nooit meer een kind op zetten!!!

Hopende op een spoedige reactie en juiste afwikkeling van deze klachten,

Indien nodig kan ik meerdere foto’s en aankoopbon aantonen

fiets ophalen en aankoopbedrag terugstorten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Popal over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingel83