Klacht: Geen garantie vanuit Popal

op 10 juli 2017 over Popal in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april heb ik voor mijn dochter een nieuwe fiets gekocht. Popal daily dutch. Na een paar weken viel de schakelunit uit elkaar. Mijn dochter had toen nog amper op haar fiets gereden en deze was ook niet gevallen. Via de dealer proberen we al weken een oplossing te vinden maar popal wil ons niet helpen. Zij blijven beweren dat de fiets gevallen is en dat er geen garantie op zit. Belachelijk natuurlijk. Dus bij deze mijn klacht. Graag een reactie waar ik wel iets aan heb.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik dat Popal de service verleent die noodzakelijk is. Namelijk het laten nakijken van de schakelunit en eventueel repareren of vervangen indien noodzakelijk. Een aardigheidje voor mijn dochter omdat ze al weken niet kan fietsen zou ook leuk zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Merel Hardam