Klacht: Slecht Internet / WiFi netwerk Caiway Alles-in-1 Glas

op 05 oktober 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Internet / WiFi valt vaak weg.

Bereik is slecht, op zolder en in de tuin nauwelijks bereik met laptop en mobiel. Mobiel internet 4G uitzetten helpt ook niet.

Ontevreden over standaard router Sitecom c.q. Alles-in-1 Glas pakket.

Al van alles geprobeerd, andere kanelen andere frequentie. Mobiel internet 4G uitzetten. Van alles getest maar geen beter resultaat.

Access point gekocht en geinstalleerd onder de veranda, aangesloten door middel ethernet kabel, geen verbetering van bereik in de tuin.

Betere Router?
Betere aansluiting vanuit Caiway?
Laat Caiway kijken wat er aan de hand is. Ligt het aan de router? Instellingen van de Router? Ligt het aan het Caiway gebied of de aansluiting?
Een standaard e-mail van Caiway helpt niet.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Caiway

1 week geleden - Goedendag Gideon Smit, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat het WiFi signaal elke keer wegvalt. Wij willen graag met u meedenken en kijken wat er mogelijk is om het signaal weer in orde te krijgen. Zojuist heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas zonder resultaat. We zullen het later nogmaals proberen. Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Webcare Team

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:41 geantwoord

Goedemorgen meneer Smit,

Zojuist hebben wij u getracht voor de derde keer telefonisch te bereiken.
Helaas zonder resultaat.

Graag helpen wij u verder met het oplossen van uw probleem m.b.t. uw internetsignaal.

Ik wil u vragen om ons terug te bellen via 088-2249111.

Omdat wij u niet te pakken hebben gekregen en geen reactie via deze weg hebben ontvangen, sluit ik hierbij de klacht.

Wij helpen u graag via onze klantenservice verder, daar deze klacht daar ook nog niet bekend was. Daar is nu een notitie van bekend in het systeem en als u ons terugbelt pakken wij dit dus heel graag voor u op.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mylène
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Gideon.Smit