Klacht: slecht internet

op 14 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het komt meer dan regelmatig voor dat het internet er uit ligt. Gezien de corona maatregelen moet ik thuis werken en ben dus afhankelijk van internet. Caiway verhoogd zonder aankondiging en reden jaarlijks mijn abonnement kosten dit vind ik verder prima. Maar het lijkt mij billijk dat caiway er dan ook voor zorgt dat ik 247 gewoon goed internet heb. Nu moet ik minimaal tien keer per dag opnieuw inloggen dit is niet werkzaam.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer bovenstaande word geregeld en ik een reactie ontvang op deze melding

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 14 mei 2020 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rog,

Bedankt voor uw bericht. Het is uiteraard niet wenselijk dat er tijdens het gebruik van (draadloos) internet problemen zijn. Om deze samen op te lossen, wil ik u vragen om met ons contact op te nemen via één van de kanalen: Facebook, Twitter of WhatsApp (0882249111), of via de live chat op www.caiway of de telefonische helpdesk via 0882249111 voor direct contact met één van onze medewerkers. Door dit te doen, kunnen wij samen kijken naar uw probleem, en ervoor zorgen dat u niet meer de door u beschreven hinder hoeft te ervaren in deze tijden waarin internet inderdaad nog belangrijker kan zijn dan ooit tevoren.

We vernemen graag van u via een van onze kanalen.

Met vriendelijke groet,

Mick
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]