Klacht: Slecht hoesje iphone 5

op 13 januari 2014 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de kerst, 2,5 week geleden heb ik een bookbook hoesje gekregen, gekocht bij XXL-shop.

Helaas is de kwaliteit zeer slecht, de houder is erg slap en de Iphone valt er zeer vaak uit.

Ik heb XXL-Shop ge-contact, binnen een half uur was er al een antwoord, en wel het volgende

Dank voor uw mail.

Wat jammer om te horen, de bookbook zou juist een goede bescherming moeten
bieden daar deze de volledige iphone beschermt.
Het bovenste stukje moet ook achter de iphone geschoven worden, dan zit
deze goed.
Het is inderdaad het geval bij de bookbook dat als u hem 180 graden
omdraait en er wat mee beweegt dat de iphone er dan uitvalt, hier kunnen
wij helaas niks aan doen en is bij alle modellen het geval.
Binnen 7 werkdagen is het met de factuur altijd mogelijk om deze retour te
sturen of te ruilen.

Na mijn vraag om dan de aankomende kopers te waarschuwen kreeg ik de volgen de mail terug.

Dank voor uw mail.

Moet u eerlijk bekennen dat u de eerste bent die een klacht heeft over
deze hoes.
Het is vrij normaal dat als je een hoes omkeert naar de kant waar de
opening zit dat er een kans is dat de iphone eruit valt, zeker als je hem
beweegt.
De makers van de bookbook gaan er vanuit dat u uw iphone op de normale
manier vasthoud en niet omgekeerd.
Dan zouden wij er een melding moeten zetten dat klant het hoesje niet
omgekeerd moet vasthouden? lijkt me onnodig…
Wij kunnen een gebruikt product helaas niet als nieuw verkopen aan onze
klanten ruilen is dus niet mogelijk, moet u daarin dus helaas
teleurstellen.

Ik heb gevraagt om een coulance, evt een ander hoesje voor de iphone.

Helaas wil de verkoper hier niets aan doen.

Gewenste Oplossing:

Omruilen tegen een ander type hoesje

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 13 januari 2014 om 21:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een mail gestuurd naar klant.

Met vriendelijke groeten,

Het xxl-shop.nl team

Heeft op 26 januari 2014 om 19:39 geantwoord

Jasper van XXl-Shop doet helaas niet wat hij afspreekt..

Afgesproken is om het hoesje op te sturen en om te ruilen met bijbetaling van mijn kant.

Echter na 12 dagen wachten heb ik maar eens ge-mailt waar mijn nieuwe hoesje blijft.

Helaas moest ik eerst het gehele verhaal opnieuw vertellen omdat Jasper niet wist waar het om ging.

Vervolgens na alle gegevens wederom door verzonden te hebben komt hij met de mededeling dat de originele verpakking er niet meer bij zit en is de case ineens beschadigt en kan zijn eigen Iphone5 er makkelijk in zonder er uit te vallen !!!

Oftewel ik loop nu al 2 weken zonder hoesje rond en vervolgens mag ik een formulier invullen en stuurt hij dan mij oude hoesje retour
Vriendelijk bedankt Jasper

Mensen de garantie en werkwijze van XXL-Shop is echt om te huilen, er zijn betere online winkels, winkels waar je wel met respect behandeld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van xxl-shop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Fab28