Klacht: Slecht glutenvrij brood

op 22 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Het genius brood wat er tot september was hield niet over maar het fruitbrood was goed te doen.
Per sept zou er ander brood zijn maar dat was er pas de 4e.
Als je het vers koopt is het lekker. Wel veel al stuk in de verpakking door snijmachine? Ik kom vaak bij
AH maar vis vaak achter het net omdat het er niet is. Het fruitbrood is erg ! Duur bij a 2 euro voor 5 kleine plakjes. De rest is na invriezen niet te eten. Erg kruimelig, droog en valt van ellende uit elkaar. De medewerkster zegt dat er hard aan gewerkt wordt. Hoop het want zelf bakken kost me altijd veel tijd, maar ben genoodzaakt het nu wel weer te doen. Er kunnen dan wel steeds meer glutenvrije produkten te krijgen zijn maar de basis moet goed zijn. Dat is het nu nog niet.

Dat ik net als ieder ander mens gewoon glutenvrij brood kan kopen dat voorradig is en ook na het invriezen nog eetbaar. Het is al duur genoeg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glutenvrijbrood