Klacht: Slecht gerepareerd

op 19 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een tijdje terug een laptop van het met packard bell gekocht bij de bcc in Hengelo. Een paar weken geleden wilde deze niet meer aan dus laten opsturen (had nog garantie). De reparatie zou ongeveer 2 weken duren. Bcc heeft er ruim 2 weken over gedaan voor dat de laptop was aangekomen bij de reparateur. Na ruim 3 weken, vele berichten en weinig reacties verder te zijn had ik eindelijk mijn laptop weer. Iets met de geheugenkaart. Overigens heb ik nu de SLECHTSTE LAPTOP OOIT terug gekregen. Hij loopt om de minuut vast en is dus amper bruikbaar. Dit was voor de reparatie totaal niet het geval!

Ik ben afhankelijk van de fiets dus ik kan zelf niet weer even snel naar Hengelo. Wanneer ze mij de laptop ophalen en hem daadwerkelijk repareren ben ik tevreden. Want ze hebben hem alleen maar slechter gemaakt. Fijn dat hij weer aan wil maar hij moet wel bruikbaar wezen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 september 2016 om 10:03 geantwoord

Beste mevrouw Kampman,

Wat vervelend dat de laptop nog niet naar wens functioneert.
Bij de laatste reparatiecase zijn de mainboard en het geheugen vervangen.

Ik raad u aan om het apparaat opnieuw ter reparatie aan te bieden.
De reparatiedienst komt niet bij u thuis. U zult dus opnieuw bij BCC Hengelo langs moeten gaan.

Marlies
Medewerker Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Diffiany