Klacht: Slecht georganiseerd en slechte scholing pakket van Wiskunde B, Vwo

op 26 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb zelf een cursus (Wiskunde B) bij het LOI gekocht om me voor te bereiden op de wiskunde toets in juli. De boeken die ik in het begin kreeg waren zeer oud, de boeken komen uit 2000 en tussendoor zijn er al 3 dingen veranderd aan het examenstof. Ik heb dit toen aangegeven bij het LOI en ik kreeg van ze een nieuwe boeken (Moderne Wiskunde). Dit kreeg ik wel 5 maanden later te weten dus ik moest weer helemaal opnieuw beginnen met mijn cursus. Dit gaf mij tijdsnood. Maar, van de nieuwe boeken heb ik niet alles gekregen. Er ontbreekt nog een nakijkboek van het jaar vwo 6. Dat boek is juist het belangrijkste van allemaal. Hiervoor heb ik al twee weken lang keer het LOI gebeld voor minstens een half uur en er is nog steeds is er geen duidelijkheid of ik mijn boeken nog op tijd krijg. De eerste twee keer dat ik belde kreeg ik mensen aan de lijn die zeiden dat ik het ontbrekende product volgende week opgestuurd zal krijgen. Het is al 3 weken later en ik heb nog niks. Vandaag heb ik weer gebeld, en ik kreeg iemand aan de lijn die zei dat er nogsteeds geen boeken op voorraad zijn en dat het eigenlijk geen probleem is dat ik zonder dat nakijkboek zit want ik kan verder met mijn oudere boeken ( van de vorige module) en dat ik eigenlijk geen recht heb op de boeken en dat ik maar moet wachten want die boeken zijn voor het volgende schoolexamen. Toen had ik weer gebeld om uit te leggen dat ik niet de boeken van Moderne wiskunde van volgendjaar wil (2017-2018) Maar van dit jaar. En toen werd er weer verteld dat men niks kan doen en dat ik morgen weer moest bellen. Dit vind ik zeer vervelend, want ik heb tijdnood en over een paar weken heb ik al de toets. Dus ik heb mijn nakijkboek gewoon nodig. Hier heb ik trouwens ook recht op want mijn leermodule is veranderd, al mijn toetsen dat op de LOI campus staan zijn gebaseerd op deze boeken dus ik vind het nog al raar dat mensen me verwijzen om weer terug te gaan naar de oude boeken, die trouwens zeer verwarrend zijn want er zijn zoveel dingen weggeschrapt en het lesmateriaal is niet actueel.

Als ik mijn Vwo 6 WIskunde B Nakijkboek met spoed (liefst in een week) binnen gestuurd krijg want ik heb hem heel erg nodig voor een belangrijke toets, dat NIET van het LOI is, maar ik heb me er zelf voor ingeschreven en er voor betaald.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 27 juni 2017 om 14:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door sofyen