Klacht: Slecht geïnformeerd

op 18 juli 2016 over Icentre in de categorie Computerwinkels

Bij mijn aankoop van een telefoon iPhone 6 plus 64 Gb heb ik 900 euro voor betaald! Ik hoorde pas wanneer mijn oortjes alleen het pauze knopje niet meer deed dat ik een jaar garantie had. Mij werd dit absoluut niet verteld. Uiteindelijk heb ik mijn oortjes wel terug gekregen nieuwe zonder te betalen. Nu deed mijn oplader het WEL maar bij alleen was het rubber beetje kapot gegaan. Die krijg ik niet meer terug ongelofelijk en terwijl die het wel deed ik snap hier helemaal niks meer van als ik dit eerder had geweten had ik die telefoon maar ergens anders gekocht. En zo moeilijk gedaan erover bedoel 900 euro is niet niks slecht geïnformeerd

een nieuwe oplader en op het minst uitzondering. En gewoon een brief meegeven met uitleg. Nu is de probleem van jullie mijn probleem ik ben niet hoed geïnformeerd als ik het wist dan had ik geen drama ervan gemaakt maar kom op dit kan toch niet. Je zou verwachten van een Apple winkel dat alles juist zo veel beter zou gaan. Heel raar En mijn eigen oplader deed het gewoon nu zit ik zonder oplader omdat het zogenaamd beschadigd is slaat nergens op !!!!!!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Icentre over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door kawtar1506