Klacht: slecht geholpen

op 22 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo wil graag hierbij mijn klacht indienen. Zou 15 juni 2016 met de trein van hoogezand naar winschoten. Heb geen ov en wilde een kaartje kopen , kreeg steeds de melding afgebroken, u heeft niet betaald. Na paar pogingen nog niks. Daar kwam de trein , ik dacht vraag ff en hoopte dat het goed zou komen.Al wat ik zag geen conducteur. Dus trein gemist en afspraak niet gehaald. Dacht ga ik proberen trein later , weer geen succes. ik bellen naar het nummer op de automaat , dat is vervelend we gaan er mee aan de slagroom probeert straks nog eens. Ik zei en als het dan weer niet lukt, dan moest ik zo maar instappen . ik zei en dan boete zeker , zit ik niet op te wachten. zou mee vallen zeiden ze. Ik niet gerust een machinist vragen die naar Groningen ging kon niks voor me doe. Inmiddels kwam er weer een trein naar winschoten , dacht vraag weer. Werd onbeschoft telwoord gestaan sloeg nog vlag nog wimpel. aldus liep mijn rit dus goed mis. En ik zie nog reclame ns voor fluitje in de trein , maar de fluiters zie je ook niet anders had ik hen gevraagd. denk maar zo waar zouden we zijn zonder de trein, in ieder geval niet op plek van bestemming

Als arriva met excuses komt en dit probleem in de toekomst verhelpt.
En 2 gratis dagkaartjes

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Hallo Fred, We hebben je bericht in goede orde ontvangen. Zou je mij nog aan kunnen geven hoe laat dit woensdag precies was? Dan zet ik je klacht door naar de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Fred515

9 maanden geleden - Hallo ben er mee bezig geweest van 17.00 tot 17.30 en heb na de reactie van de machinist de strijd op gegeven , en maar zeggen mensen moeten meer in het openbaar vervoer ,nou zo lukt het dus niet

Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 10:58 geantwoord

Bedankt voor je toelichting. Afgaande op jouw verhaal is mijn conclusie dat de reactie van de machinist wel wat vriendelijker had gekund. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio zodat dit voorval nader onderzocht en met de betreffende machinist besproken wordt.

We bieden je onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak wat je hierdoor ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 19:09 geantwoord

Had meer coulantie verwacht met 2 kaartjes

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Fred, Ik wil je adviseren om via onze website een vergoeding/restitutie te vragen. Langs deze weg kunnen en mogen wij daar niks over zeggen https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm. Tevens wil ik je als tip meegeven, mocht zoiets in de toekomst nog een keer gebeuren, je ook een kaartje kan kopen bij de gele automaat van de NS die ook op het station in Hoogezand staat. Nogmaals excuses voor het ongemak die je hebt ervaren op woensdag 15 juni. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Fred515

9 maanden geleden - Hallo dan heb ik ook een tip lees de klacht . Ik wilde daar kaartje kopen, maar lukt na 7 pogingen niet . En heb toen het nummer gebeld op de GELE automaat. Nummer 201 als ik het nog goed heb. En heb dit daar al vaker mee gemaakt. Maar was de maat nu keer vol. Maar begrijp het neem bus of auto of fiets dan berijk je nog iets

Alle klachten die gemeld zijn door Fred515