Klacht: slecht eten, onvriendelijk personeel.

op 18 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn nu op vakantie via corendon naar hotel president sea palace op sicilie. We verblijven hier op basis van all inclusive. Het eten is kwalitatief zeer slecht. Denk hierbij aan: rauw vlees. Overrijp fruit of juisthelemaal niet rijp. Eten wat warm hoort te zijn is lauw of koud. En eten wat koud hoort te zijn staat niet gekoeld opgesteld. Zelfs het ijs is een plasje water. Er is drinken beschikbaar. Dit is regelmatig ook van slecht kwalitet zoals waterig bier en lauw drinken. Bovendien zouden er in de lobby plastic bekers en glazen beschikbaar zijn voor het drinken. Glazen zijn er zowiso bijna nooit. En bekers zijn ook niet altijd beschikbaar. Ondertussen is er niemand aan de bar om hier wat aan te doen. Zodra we over de bar leunen om zelf een glas te pakken begint de portier boos te schreeuwen naar ons. Niet normaal! Na 11 uur hoor je drinken tegen betaling te kunnen krijgen aan de bar. Doordat hier geen bezetting is, is dit niet mogelijk en kun je na 11 uur ook echt niks krijgen. Om half 12 gaathetlicht uit en ben je min of meer verplicht de avond te verblijven op je hotelkamer. Kortom, wij zijn niet blij!

Allereerst zou corendon deze problemen moeten oplossen voor de toekomstige gasten. Voor ons is het echter te laat en zou het gepast zijn om ons een fatsoenlijke vervangende reis aan te bieden of op zijn minst een redelijke compensatie te bieden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroeneline