Klacht: slecht eten

op 01 mei 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen zondag hebben wij gegeten bij Van der Valk Hotel Hoorn. Wij zijn met 4 personen gekomen. De eerste indruk is prima, we hebben een ronde tafel toegewezen gekregen. Prima zo lijkt het. De tafel waaraan we zijn geplaatst is een veel gebruikte looproute aan beide zijde van de tafel. Af en toe is het de bedoeling dat je wegduik om niet een bord tegen je hoofd te krijgen. Het eten is normaal gesproken goed maar deze avond gewoon slecht. Het duurt allemaal te lang wij hebben niet gekozen voor het maandmenu maar voor werkelijk a la carte eten. Gasten die later dan ons zijn binnengekomen hebben eerder het voorgerecht en hoofdgerecht op tafel. De serveerster ziet onze irritatie en zegt nog het komt er echt zo aan hoor. Uiteindelijk heeft het 1 uur geduurd om het hoofdgerecht op tafel te krijgen. Het eerste drankje stond na 15 a 20 minuten op tafel. Nu komt nog het minst mooie van het hele verhaal. Als dan het eten goed op temperatuur is dan vergeet je alle wachttijd zo weer doordat je lekker gegeten heb. Ons eten was louw warm en de patat van mijn dochter gewoon koud. We hebben nieuwe patat gekregen. De sfeer was al verpest doordat men niet bezig is met de gast maar met het geld. We ervaren het ook als zeer jammer en het de mond op mond reclame is dan vanuit ons ook niet positief.

Nog nooi zo'n slechte ervaring gehad. Altijd een tevreden klant geweest.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a rem