Klacht: Slecht eten

op 20 juli 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

op dinsdag 17-7-2012 hebben we bij jullie varkenshaasje proberen te eten na twee happen stelde wij beide vast dat er een vreemde smaak aan was .het vlees was zelfs nog niet eens doorbakken .Waarop ik het niet verder heb opgeeten .Dezelfde dag ben ik ziek geworden.Ik vind dit zeer spijtig en ik ken nog personen die dit voor hebben gehad tot heden ben ik nog herstellend

Is daar een oplossing voor

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 04 augustus 2012 om 13:10 geantwoord

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten bij ons eten geserveerd krijgen dat op een goede en veilige manier is bereid. IKEA hanteert met betrekking van de bereiding van het voedsel dan ook strenge hygiëne maatregelen. Wij voldoen aan de wet- en regelgeving op dit gebied en worden regelmatig gecontroleerd door de Voedsel en Waren Autoriteit. Wij vinden het vervelend dat deze klant klachten heeft ervaren na het eten in ons restaurant. Wij vinden het belangrijk dat wanneer klanten klachten hebben, zij direct contact met ons opnemen. Wij kunnen dan direct volgens onze routines controles uitvoeren en onderzoeken of het eten aanleiding kan zijn voor de klachten. Naar aanleiding van de melding op klacht.nl heeft de manager van ons restaurant in Belgie persoonlijk contact opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mpmpmp