Klacht: slecht bezorgen van reclame folders in plastic zak

op 17 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

helaas ontvangen we een aantal weken slecht de reclame folders in plastic zak. eerst kregen we deze netjes elke zaterdag. de afgelopen 2 maanden krijgen we de folders zondag einde van de dag en nu voor de 3de keer helemaal niet.

graag de reclame folders weer leveren en het liefst natuurlijk op zaterdag omdat een aantal aanbiedingen zondag middag al ingaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 17 oktober 2016 om 16:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kim niels