Klacht: Slecht bereikbaarheid website

op 19 april 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Website is niet toegankelijk om te kunnen inloggen. Wordt er elke keer uitgegooid. Op diverse manieren geprobeerd. Waardeloos bedrijf, blijkt ook uit de score

Lijkt mij duidelijk

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 mei 2017 om 18:17 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor de late reactie. Vanwege de grote interesse in de Samsung S8 was onze site inderdaad tijdelijk minder goed bereikbaar. Ik zie dat de order ondertussen afgeleverd is en daarom sluit ik bij deze ook de klacht. Mochten er nog vragen zijn dan kun je deze hieronder stellen. We zullen dan proberen deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Online Pakket Dienst

Heeft op 03 mei 2017 om 21:22 geantwoord

Dit is geen oplossing voor wat er gebeurd is.
De volgende keer gebeurd dit weer.
Vervolgens gewoon een standaard mail eruit en klaar.
Geen oplossing dus en her en der ontevreden klanten.
Wat gebeurd er nu om de klant tevreden te krijgen? En het probleem de volgende keer niet weer te krijgen?

Bericht van Online Pakket Dienst

5 maanden geleden - Goedenavond, Helaas was de site zoals hierboven aangegeven minder goed bereikbaar. Dit kwam door de grote populariteit van de S8 en de daaropvolgende toestroom van klanten die een afspraak wilden inplannen. Enkele uren later was de site weer gewoon bereikbaar. Het is helaas moeilijk te anticiperen hoeveel mensen er tegelijkertijd een afspraak willen maken. We zijn aan het kijken hoe we zulke grote toestroom in de toekomst beter op kunnen vangen. Nogmaals excuses voor het ongemak en veel plezier met uw nieuwe telefoon. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Reactie van de melder van de klacht Pdewit72

5 maanden geleden - Ik ben blij dat jullie geen kaart verkoop doen voor bijvoorbeeld grote concerten. Die bedrijven hebben een nog grotere toestroom en niet deze problemen. Kunnen de ICT-ers bij uw bedrijf misschien iets van leren.

Alle klachten die gemeld zijn door Pdewit72