Klacht: Slecht bereik

op 06 september 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al vanaf het begin slecht bereik met simpel. Ik kan thuis amper internetten en als het kan heb ik heel langzaam 3g . Als ik onderweg ben en met iemand bel valt het bereik steeds weg en moet ik weer opnieuw bellen of ergens stil gaan staan waar ik wel bereik heb, best irritant. Ik heb hier al een aantal keer contact gezocht met simpel, zij willen dan dat je je sim kaart test in een andere telefoon. Dit is voor mij onmogelijk omdat iedereen in mijn omgeving een iPhone heeft en het getest moet worden met een ander merk telefoon.
Ik heb gevraagd of ik het contract kan afkopen maar ook dit kan niet bij simpel terwijl dit volgens mij wettelijk verplicht is.

Ik zou tevreden zijn als ik per direct van mijn contract af kan zodat ik mijn nummer mee kan nemen naar een andere provider.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 maanden geleden - Beste M. Bakker, Bedankt voor uw bericht. U geeft in uw bericht aan uw contract te willen ontbinden omdat u een slecht bereik ervaart. Wij snappen dat dit een vervelende situatie is en u dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Om na te gaan hoe het kan dat u een slecht bereik ervaart, hebben wij u verzocht een aantal stappen te doorlopen. U geeft aan dat het voor u onmogelijk is om de simkaart in een ander toestel te stoppen. Dit omdat iedereen in uw omgeving een iPhone heeft. Zonder ons onderzoek kunnen wij u geen oplossing aanbieden en is het voor ons niet mogelijk om uw contract vroegtijdig te beëindigen. Wij verzoeken u vriendelijk om langs een telefoonwinkel te gaan. Hier kunt u de simkaart in een ander toestel proberen. Tevens is het ook mogelijk om de simkaart in bijvoorbeeld een iPhone 5s te doen als u zelf een iPhone 7 heeft. Graag vernemen wij wat de uitkomst is nadat u uw simkaart in een ander toestel heeft geprobeerd. Met vriendelijke groeten, Astrid | Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa2701