Klacht: Slecht behandelt

op 05 juli 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon zelf in de beurt van Hoorn. Ik heb tijdens een dagje shoppen in Zaandam sneakers gekocht. Na 2 maanden gingen deze stuk en ik dacht day ik ze kon terug brengen in Hoorn. Toen ik daar aan kwam werd in daar niet netjes behandelt en werd er bot en onbeleef tegen mij gezegt dat ik naar Zaandam moest omdat ik ze daar ook kon kopen. Toen ik in Zaandam aankwam werd ik netjes behandelt en werd mij verteld dat het ook gewoon in Hoorn kon. Elke footlocker is toch het zelfde dus waarom werd ik weggestuurd in Hoorn? Vind vooral heel erg hoe ik in Hoorn ben behandelt

Gewenste Oplossing:

Als het personeel in Hoorn er op aan gesproken wordt en een voorbeeld neemt aan de Footlocker in Zaandam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ddolfing