Klacht: Slecht behandeld onveilig product en niet eerlijk!

op 17 september 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Wij hadden een auto gehuurd met twee kinderstoelen (2x 1,5 jaar geboorte datum aangegeven in de aanvraag) op 25-8-2017 in Madrid dit is echt een totale ramp je voelt je gewoon opgelicht!!!!!!!
Als eerste heb ik in nl netjes voor onbeperkte km en verzekering betaald( bij een andere www) maar in Madrid aangekomen moest ik toch nog maar even € 1250,- neertellen als diposit of iets meer als 200,- aan verzekering betalen want ik had de auto niet via hun gehuurd. (Wtf)
Uiteindelijk heb je geen keuze dus ze winnen toch wel. Aangekomen bij de auto stond de auto niet klaar waren er geen kinderzitjes geregeld (74,- p/st) en toen we de auto kregen zaten er veel meer deuken en krassen op dan opgegeven.
Uiteindelijk moest mijn vrouw maar even meelopen naar een halletje voor de stoeltjes daar stonden alleen babystoelen of verhogingen dus niks voor daartussen. Daarna gingen ze maar aan het bellen en kwamen er twee stoelen, de ene zonder gordels en de ander zonder schuim en moest ons kind maar op plastic zitten. NA 3 uur zeuren en zeiken hebben we dan eindelijk de juiste stoelen gekregen maar nogsteeds kapot en gescheurd etc etc.
We kunnen alletwee vloeiend Spaans en zijn maar vertrokken en hebben maar elders onze stoelen gehaald. (Wel een rekening betaald voor 2x 74,- voor de kinderstoelen)
Dit is wel het slechtste verhuurbedrijf dat we ooit hebben gehad en we komen dan toch regelmatig in Madrid voor familiebezoek etc. Maar dit spant de kroon wat slecht wat slecht!

Als ik minimaal m'n geld voor de kinderstoelen terug ontvang.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fpranger