Klacht: Slecht behandeld

op 08 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Afgelopen vrijdag 5 augustus 2016, rond half 12 ’s middags kwam in een van jullie winkels in Rijswijk (herenstraat).
Ik ben daar op minst gezegd heel slecht behandeld door de filiaal manager.

Ik stond bij haar in de rij. Toen ik aan de beurt was. Zette ze ineens het bordje neer dat ze gaat sluiten, zonder enige uitleg aan mij, ik snapte er niks van. Ik keek naar haar collega en die zag het ook gebeuren, ik probeerde nog netjes haar terug te roepen voor uitleg. Ik kan snappen dat ze voor prioriteiten naar achter moest, maar dan had ze op z’n minst haar even kunnen excuseren. Nou het geroep door mij heeft niet geholpen want ze liep met een andere collega gewoon door. Ik vertelde aan de collega die t ook zag, want daar ging ik maar in de rij staan en door haar werd ik geholpen, dat ik dit niet normaal vind en dat ik haar wel even wil spreken. Ze zei me dat ze haar zo terug ging roepen door een belletje. Ondertussen kwam de caissière er niet uit met een prijs van een product dus riep ze haar eerder terug met t belletje. De Dame kwam en heeft haar verteld wat t product kost. Toen ik netjes had afgerekend, wilde ik haar ermee confronteren maar er was duidelijk geen plek voor feedback of kritiek voor haar handelen. De Manager liep weer weg naar achteren of naar een andere kassa, weer zonder excuses. Toen vroeg ik aan de caissière wat haar naam is want dat ik hier een officiële klacht voor ga indienen. De caissière riep haar terug en legde de manager uit dat ik haar naam wil noteren. De manager gaf aan dat ze haar naam niet gaat geven en dat ik maar op een andere manier een klacht mag indienen. Ik kon het erin vinden en dacht het op mijn manier op te lossen, toen ik de winkel uit wilde lopen. Hoorde ik de manager roepen:”VAL DOOD”. Hier schrok ik enorm van en liep terug, ik vroeg haar of ze dat nou echt meende en of dit haar manier is om als leidinggevende het voorbeeld te geven aan de andere werknemers. Ik vroeg haar of Kruidvat wilt dat zij op deze manier met haar klanten om moet gaan? De Dame was hoogzwanger en vroeg haar of het aan haar hormonen lag dat ze zo handelt? Er kwam een mannelijke collega bij die een beetje kwam bemiddelen, jammer dat hij niet eerlijk was en haar kant koos, ik vroeg hem ook om de naam van de manager maar ook hij vond dat het niet nodig was. Toen heb ik maar een foto genaakt van de dame en heb ik haar gezegd dat ik op een andere manier aan haar naam ga komen. Maar dat de klacht gaat komen, want als klant wil ik niet zo behandeld worden. Nou toen kreeg ik de poppen aan het dansen want ik mocht geen foto maken en dat ze de politie gaat bellen. Ik heb aangegeven dat het van mij mag, dat deed ze vervolgens en de politie kwam erbij. Ze heeft natuurlijk ontkent dat ze heeft gezegd: val dood. En dat vind ik nog laffer dan dat ze het heeft gezegd. Want waarom zou ik dat verzinnen? En haar collega’s, er stond eentje aan de kassa die mij heeft geholpen en eentje naast haar. Allebei hebben ze het gehoord. Op camera beelden kunt u het hele gebeuren terugzien, jammer dat u geen geluiden zal hebben en kan zij dus altijd ontkennen dat ze dat heeft geroepen naar mij.

Ik wil gewoon een excuses van de dame in kwestie en ik wil dat ze het toegeeft.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saida el Arkoubi