Klacht: slecht behandeld

op 17 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Beste heer, mevrouw,
Ik was net in de kruidvat (Lange Poten 31, 2511 CM Den Haag). Ik was daar om 12.30 uur ongeveer omdat ik daar producten had gekocht maar dit was niet het product dat ik had. Ze had toen aangegeven dat het wel het zelfde product was maar dat alleen de verpakking anders was. Het gaat om : maybelline BB creme. Ik heb al jaren de Maybelline dream fresh BB. Maar de medewerker die werkzaam is op de make up afdeling van de kruidvat die had aangegeven dat : maybelline dream BB fresh (soy extract) precies dezelfde was maar dat alleen de verpakking anders was. Op goed vertrouwen heb ik er toen 4 gekocht. Ik koop vaker gelijk een voorraad omdat ik i.v.m. werk geen tijd heb om constant naar de winkels te gaan. Nadat ik 1 creme had geopend bleek het een hele andere kleur te zijn…soort zand-bruinige kleur. Hij komt totaal niet overeen met wat ik standaard gebruikte. Ik had 4 stuks gekocht voor 9,95 euro per stuk. Ik heb daar geen bon bij gekregen. Nu ben ik vandaag terug gegaan. Bij de ingang ging het alarm af (waarschijnlijk was de beveiliging van 1 van de cremes weer geactiveerd). Ik heb vroeger ook in een winkel gewerkt en ik weet dat ze dan weer automatisch kunnen opladen. Bij de ingang werd ik gelijk als crimineel behandeld door de beveiliger. Ik moet mijn tas gelijk laten zien en ik gaf gelijk aan waar het aan lag en wat het probleem was. Hij zei letterlijk “mevrouw geen bon niks ruilen”. Ik gaf ook aan dat ik geen geld terug hoefde en dat het puur ging om verkeerd advies dat ik had gekregen. Hij bleef volhouden en zei dat ik beter kon gaan? Uiteindelijk met heel veel moeite riep hij de manager van afdeling make up en zei gaf aan dat het gewoon hetzelfde was.
Zij was manager van de afdeling make up en kende blijkbaar haar eigen producten niet. Ik liet het verschil zien want 1 creme had ik thuis geopend. Maar ze zei dat t toch gewoon dezelfde was (ondanks dat ik haar liet zien dat er een enorme kleurverschil was met die ik standaard gebruikte). De beveiliger liet mij uit en omdat ik nog een ander product wilde afrekenen stond ik bij de kassa. De beveiliger stond precies achter mij. (mij in de gaten te houden). Bij de kassa gaf ik gelijk aan de verkoopster aan dat ik cremes in mijn tas had die ik eerder had gekocht maar geen bon van bij mij heb en dat het alarm weer was opgeladen dus dat wanneer ik straks de winkel uitloop het alarm ook weer zal afgaan. Ik had het andere product afgerekend en liep de winkel uit. De beveiliger zei gelijk Dame geef dat tasje met die cremes en loop met je eigen tas eruit. Vervolgens zei hij letterlijk “ik bedoel er niks mee hoor is voor je eigen veiligheid!” Ik vind het belachelijk dat ik als een crimineel behandeld ben. Ik heb om 12.48 een yofruit sultana afgerekend. Daarna liep ik de winkel uit waarna ik door de beveiliger letterlijk als een crimineel behandeld ben. Mensen in de rij vonden het ook belachelijk! Ik ben al mijn hele leven klant bij de kruidvat en vind het niet normaal dat ik
1. niet ben geholpen terwijl ik 4x 10 euro heb betaald want 1 BB creme kost 10 euro.
2. Als een crimineel ben behandeld door een beveiliger.
3. De manager/leidinggevende brutaal was, haar producten niet kent en mij verkeerd heeft geadviseerd.

Ik heb geen bon gekregen en ging er vanuit dat het om dezelfde producten ging. Ik vind dat de kruidvat mijn product moet terugnemen en mijn geld moet teruggeven of mij het product moet laten omruilen.

1.Ruilen tegen het juiste product of als ze het niet meer hebben mijn geld terug. 3x10 euro (1 heb ik namelijk al geopend)

2. Ik ben niet geholpen en als crimineel behandeld. En wens niet zo behandeld te worden. Ik ben nergens op ingegaan om de goede orde te bewaren maar het valt mij op dat de medewekers bij de kruidvat in Den Haag voornamelijk deze twee vestigingen: Lange Poten 31, 2511 CM Den Haag,Grote Marktstraat 38, 2511 BJ Den Haag, ontzettend brutaal, bijdehand en klanten als criminelen behandelen. Ik vind dit gewoon niet kunnen en wil een oplossing zien.
In de bijlage de creme die ik altijd heb gebruikt en tevreden over ben.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mehdita