Klacht: Slecht begin van de vakantie door vliegmaatschappij “Pegasus”.

op 15 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

reserveringsno 1856732.1 vluchtnr. 284 pegasus airlines vertrok 19-06-12 om 16.00 naar Turkije. (15.20 was de bedoeling) Na een half uur in de lucht moesten we terug naar schiphol i.v.m. een storing. (De zuurstof maskers kwamen plotseling naar beneden zonder enige reden). Zonder enige toelichting keerden we om en gingen we terug naar Schiphol. Er moest een andere vliegtuig komen want met deze werd er niet meer verder gevlogen. Na diverse aanpassingen voor vertrektijden konden we dan uiteindelijk om 4 uur s’nachts met berlin air alsnog naar Turkije. Al met al hadden we een vertraging van dik 12 uur. Aangezien we hebben betaald voor 8 dagen, maar uiteindelijk geen 8 dagen hebben gehad zou ik graag een vergoeding willen. Al 7 jaar met veel plezier een vakantie geboekt via Corendon en altijd prima in orde. Ik wil echter niet weer vliegen met een vliegtuig van Pegasus. Het was een rammel kist en nog smerig ook.

Vergoeding in geld of tegoedbon.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:58 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door CKdB