Klacht: Slapende buschauffeur

op 03 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een grote engelbewaarder gehad , de chafeur was heel moe en letten niet goed op de weg erg gevaarlijk , we moesten van Deurne na Blerick ik vind dit wat er gebeurd is Onverandwoord , ik loop voortaan maar dit wil ik Nooit meer meemaken , mijn angst zit er goed in maar dit was niet mijn keus P.Poeth

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur uitgerust achter het stuur kruipt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste P.Poeth, Niet leuk om te lezen dat dit je ervaring is geweest vandaag. begrijpelijk dat je flink bent geschrokken. Om je klacht door te kunnen geven in de regio heb ik meer informatie nodig. Zou je het volgende aan ons door kunnen geven? Wanneer is dit voor gevallen? Bij welke halte ben je ingestapt? Om welke lijn gaat het? Wat was de vertrektijd van de bus? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en uitgezocht. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste P.Poeth,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Poeth