Klacht: slangstofzuigen nedclean

op 11 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

waar moet ik deze u halen of kan u mijn daar aan helpen slang een stofzuigen

nee ik ben zeker niet tevreden afz willem.rothuizen@outlook.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 11 augustus 2016 om 15:16 geantwoord

Beste heer Rothuizen,

Allereerst excuses voor de lange periode die u heeft moeten wachten. Het is een enorme lange zoektocht geweest naar een nieuwe stofzuigerslang voor uw stofzuiger. Helaas is het niet gelukt om er een voor u te vinden. Nedclean maakt geen stofzuigerslangen meer voor het type dat u heeft. Een slang van een ander type Nedclean stofzuiger past niet op die van u. Ook onze onderdelen en reparatie afdeling heeft geen slang die voor uw stofzuiger geschikt is.
Graag wil ik toch kijken of ik nog wat voor u kan betekenen. Hiervoor ontvang ik graag een kopie van uw aankoopbewijs. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnummer 1167662.
Mocht u geen aankoopbewijs meer hebben dan kan ik deze eventueel voor u opzoeken. Hiervoor heb ik de datum van aankoop en de winkel van aankoop nodig.

Indien u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door willem.rothuizen@outlook.com