Klacht: slaat nergens op.

op 20 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

ik was met vaderdag in de AH in Geleen en wou voor hem een fles rode port halen als cadeau, bij binnenkomst van de albert heijn kwam ik een vriend van mij tegen en ben ik samen met hem naar binnen gegaan. ik had de fles gepakt en stond op het punt om af te rekenen toen er een medewerker naar mij toe in opdracht van de teamleidster en aangaf dat ik de fles niet mocht meenemen omdat ik binnen was gekomen met die vriend (hij is minderjarig, ik niet) hier had ik begrip voor en heb de fles teruggezet, ik heb mijn andere spullen afgerekend (apart afgerekend met die vriend) en ben naar buiten gelopen, mijn vriend is naar huis gegaan en ik ben de AH weer ingelopen om die fles drank voor vaderdag te halen. toen ik richting de kassa liep kwam de teamleidster en zei dat ik de fles nog steeds niet mocht kopen. ik zei dat het een cadeau is voor vaderdag en vroeg waarom ik deze niet gewoon mocht kopen, haar reden was omdat ik net boodschappen had gedaan met die vriend van mij, ik heb de fles teruggezet en ben 2uur later nog eens teruggekomen en ik kreeg weer hetzelfde verhaal.

ik vind het onzin dat ik dit niet meekrijg op vaderdag terwijl ze mijn verhaal weten en als ik 2 uur later terug kom nog steeds niks willen geven. als een vader met een zoontje een krat bier gaat halen krijgt hij het dan ook niet mee omdat zijn zoontje bij hem is.

als ze begrip hebben voor de situatie van de klanten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geleentje