Klacht: Skype wordt op Smart TV niet langer ondersteund

op 16 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Voor mijn moeder van 88 hebben we afgelopen kerst een TV van Samsung gekocht. Omdat via onze leverancier hier Skype het beste op werkte. Dat was voor ons een belangrijke voorwaarde omdat ziij op deze manier eenvoudig contact kon onderhuden met haar zoons in Denemarken en Nieuw Zeeeland.
Toen wij dit met de kerst probeerden waren wij onder de indruk van dde eenvoud en de kwaliteit waarmee dit werkte.
Toen ik enige tijd geleden bij mijn moeeder was heb iik een update uitgevoerd waarvan Samsung aangaf dat deze nodig was.
Enige tijd daarna bleek Skype te zijn verdwenen.
Ik heb enige malen geprobeerd dit te herinstalleren maar het leek van de aardbodem verdwenen. Vandaag had ik meer tijd. Toen trof iik informatie waar werd vermeld dat Samsung de ondersteuning van Skye had ingettrokken en deze voorterffelijke app zelfs had vewijderd.
Voor ons de doorsalgevende reden oom voor Samsung te keizen is daarmee komen te vervallen

Wij zijn hier allen hier zeer teleurgesteld over.

Graag uw reactie.

Als Skype weer beschikbaar komt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door audejo