Klacht: Sjoemelen met houbaarheidsdatum Libanese Wraps

op 27 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Afgelopen week hebben we tot drie keer bevroren Libanese wraps gekocht bij de AH in Enschede (Veldhoflanden).

Nu wilden we weer Libanese Wraps hen maar kregen deze niet mee omdat ze niet bevroren verkocht mogen worden. Navraag bij de bedrijfsleider leerde ons dat het echt niet mogelijk is het bevroren Libanese brood te verkopen omdat ze het pas mogen voorzien van een houdbaarheidssticker. Er is daarin geen enkele flexibiliteut. Toen ik de bedrijfsleider aansprak op het vorige week wel verkopen reageerde hij alsof dat wel eens kon gebeuren. Ik reageerde met de opmerking dat het een stucturele actie is als het drie keer in de week gebeurt.

Mijn conclusie is dan ook dat de houdbaarheidsdatums bij deze AH niet echt te vertrouwen zijn. Ze hebben de interen policy niet onder controle en als je ze erop aanspreekt dan trekken ze hun schouders op.

Ik ga nu naar de Jumbo.

Geen tevredenheid te breiken. Is een Cultuur issue.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robpostna