Klacht: site schakelt via gelukte ideal betaling niet terug naar ups voor label printen

op 14 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 2x toe geprobeerd een zending via UPS via Ideal betaling te doen.
Het bedrag wordt succesvol afgeschreven van mijn bankrekening en daarna als de overschrijving gelukt is wordt je niet terug geleid om het pakketlabel te printen.
Eerst helpdesk UPS gebeld en kreeg daar te horen dat ik via een klachtenformulier deze bedragen terug kan krijgen.
Verder hebben ze geen technische ondersteuning kunnen geven om alsnog dat label te printen.
Daarna technische helpdesk UPS gebeld die konden verder ook niet helpen en daar kreeg ik de opmerking te horen dat betaling via Ideal vaak fout gaat bij UPS. Dus eigenpersoneel onderkent de zwakheid van de site. Onbegrijpelijk.
Verder via UPS onlangs een zeer goed ingepakt pakket van een schilderij aangehad met een gebroken glas. De verstuurder zit al 2 weken met UPS te bellen, mailen om dat vergoed te krijgen zodat ik de aanschaf+ verzendprijs terug kan krijgen. Maar ze vangt steeds bot.
Al met al heb ik 32 minuten aan de telefoon gehangen om te horen te krijgen dat ze dat niet op konden lossen.
Verder hebben ze me niet kunnen helpen om de app aan te maken, zowel niet op tablet als iPad. Liep elke vast op het ondertekenen van de gebruiksovereenkomst die moet je aanvinken voor de uiteindelijke inwerkingstelling van de UPS app.

Als de klacht fatsoenlijk door UPS wordt opgelost.
D.w.z. telefoon + 2x verzendkosten.
En de in gebruikstelling van de app.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 15 december 2017 om 08:23 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Waarschijnlijk is er een Pop up blocker acitief op uw PC en om deze reden kan het label niet worden geprint. Als u was ingelogd tijdens het aanmaken van het label is er de mogelijkheid om het label vanuit uw verzendgeschiedenis te herprinten. Mocht dit niet meer mogelijk zijn dan worden de kosten automatisch binnen 30 dagen na het aanmaken van het label aan u gecrediteerd.

Wat betreft de beschadigde zending, adviseren wij u om de verpakking en inhoud zorgvuldig te bewaren en de schade telefonisch te melden bij onze Klantenservice via 020-5040500 ( lokaal tarief ). Zij zullen de schademelding dan in het systeem zetten en dan zal het pakket de volgende werkdag opgehaald worden voor een inspectie. De verzender zal daarna binnen 5 werkdagen de uitslag van de inspectie gaan ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door jacquelinevdb