Klacht: site niet toegankelijk om boeken te bestellen/dig.lesmateriaal/boeken laat geleverd.

op 11 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Dit jaar zijn de boeken veel te laat geleverd, er kon niet worden besteld via de site en dit ook tot grote frustratie van de school welke een alarmerende mail deed uitgaan over de gang van zaken. Het bedrag heb ik niet kunnen laten afschrijven omdat er nog middelen zouden volgen en gezien alle frustratie en onduidelijkheid er om heen, ook voor het kind in kwestie.Ik heb een betaalvoorstel gedaan, dit ligt nogal ver in de tijd, maar ze geven geen krimp en coulance en begrip is ver te zoeken. Rigide mails zijn mijn deel. Ik heb een betaalvoorstel gedaan om onder bijkomende incasso kosten (hier zijn ze wel snel mee) uit te komen. Het 1e voorstel lag te ver in de tijd, nu heb ik 26/10 voorgesteld.

Als er met enig begrip, ook gezien het feit dat het vele leerlingen treft en ik ze de mail van school heb doen toekomen met belastende informatie wat betreft levering/bereikbaarheid, wordt gecommuniceerd en een goede betaalafspraak kan worden gemaakt zonder automatische antwoorden en rigiditeiten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 oktober 2017 om 12:25 geantwoord

Beste Son65,

Het klopt dat wij dit jaar veel boeken te laat hebben geleverd. Gelukkig is dit bij u niet het geval geweest, op 7 september 2017 heeft u het pakket besteld en op 11 september 2017 hebben wij het pakket geleverd.

Inmiddels hebben wij vandaag per mail contact met u gehad en u hierin een nieuw voorstel gedaan.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Reactie van de melder van de klacht Son65

1 maand geleden - Concrete datum waarop ik kan betalen, geen standaard mail. Normatieve mails zijn me wel bekend van van DIJK, iets meer op maat werken zou u sieren, wij moeten immers ook uiterst flexibel zijn!

Reactie van de melder van de klacht Son65

1 maand geleden - KLACHT.NL, als een bedrijf de status OPGELOST krijgt, waar wordt dit op gebaseerd ? HET IS NL> NIET OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:03 geantwoord

ER IS GEEN OPLOSSING GEBODEN!!!

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Beste Son65, In onze eerder aangegeven e-mail hebben wij u een voorstel gedaan dan u uitstel krijgt van de factuur tot 24 november 2017. Wij hopen dat wij u hiermee helpen en u tegemoet komen. Vriendelijke groet, Annemiek Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Son65