Klachten over Sireens

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Sireens zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sireens in de categorie Beauty & Wellness

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Failliet?

Klacht van saskia1970 op 11 juni 2014 over Sireens in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb in het verleden verschillende keren besteld bij Sireens (Mirella de Valk) en telkens naar volle tevredenheid. Ook de service was buitengewoon goed. Tot ik merkte dat ik niet meer op de site kon en er ook op mailtjes... Lees meer

Leuk Kerstkado

Klacht van petervansande op 07 januari 2014 over Sireens in de categorie Beauty & Wellness

ik wou mijn dochter een leuk kerstcadeau geven en bestelde de SUPER Mobiele Gelnagel Studio Set bij Sireens voor 135 euro. afhandeling en verzending bijgerekend betaalde ik 144,50 euro . Toen ik na een week nog niets gekregen had, mailde... Lees meer

Sireens-oplichterij

Klacht van sascharose op 07 januari 2014 over Sireens in de categorie Beauty & Wellness

Ook ik heb een bestelling gedaan bij sireens.nl Op 20 december en betaald. Niets ontvangen. Heb een aantal mails gestuurd. Er is ook een telefoonnummer van sireens 06-50400718 maar krijg telkens de Voicemail. Lees meer