Klacht: Sinds wanneer mogen gladde verkopers zich adviseurs noemen? belachelijk volk! leven door andere te belazeren

OW OW OW

Beste mensen,

Ik had al definitief besloten om nooit meer wat aan de deur te kopen, kwamen ze nou met het verhaal dat ze geen verkopers zijn maar adviseurs en dat ze konden kiezen uit verschillende energiemaatschappijen en dat ze de beste keuzes voor ons selecteerden. Ik was erin getrapt omdat ze het ook altijd zo mooi kunnen vertellen en zit nu met enkele honderden euro’s wat ik bij me vorig leverancier moet betalen. Nou heb ik contact gehad met Collectief voordelig, omdat mij was beloofd dat MIJN PERSOONLIJKE ADVISEUR alles vlekkeloos zou regelen, maar tevergeefs. Daarnaast heb ik op verschillende site’s gekeken voor de tarieven, want mij was verteld dat een zakelijke contract in vele gevallen goedkoper is. NOU MOOI NIET!! Het enige wat wel anders is, is de boete die je kan krijgen. Niet 250 euro (wat het geval is bij een particuliere contract) maar wel 1000 euro. En daarnaast als je z’n contract dan met een tussen persoon afsluit zoals de boeven bij Collectief Voordelig of Inhoofdzaak (ook z’n ‘adviseurs’ bedrijf) dat die dus nog eens 500 euro bovenop de 1000 euro mogen rekenen!! Die zogenaamd nette meneer die mijn persoonlijke adviseur zou moeten zijn is dus helaas nergens meer te bekennen en ik mag het van Collectief Voordelig zelf gaan zitten uitzoeken met de energiemaatschappij die ze voor mij geselecteerd hebben (Innova en Total) en hebben ze nadat ze mijn handtekeningen hebben gescoord bij mij thuis helemaal niets meer te adviseren hoe ik me uit deze ellendig situatie kan helpen. Die gladde verkopers komen elke keer met iets nieuws nu weer als adviseurs. TRAP ER ALSJEBLIEFT NIET IN !!!!!!!!!!!! Een elektra en gas leverancier hebben we nu zelf al en als het termijn bedrag voor ons gevoel te hoog is kijken we zelf wel op ons gemakje verder. DAN MAAR EEN PAAR EURO PER MAAND TEVEEL BETALEN DAN BOETES VAN WEL DUIZEND EURO RISKEREN !!!!!!!!!!!!

Wat ook zo grappig is, een kennissen wonend bij mij in de buurt zat nog binnen de bedenktijd wat het contract bij Collectief Voordelig betreft. Heb haar op de hoogte gesteld van de situatie waarop ze had besloten om van haar contract af te zien bij haar adviseur. Ze liet nog even weten hoe agressief de zogenaamde adviseur was geworden via telefoon naar aanleiding van haar annulering. Ze stond ervan versteld omdat ze nog had verteld hoe vriendelijk hij bij haar thuis was. Zo blijkt weer dat ze ‘je beste vriend’ spelen tot dat ze de krabbeltje van je hebben en hun bonus binnen hebben gehaald. EN EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID VOOR JULLIE VERKOPERS HET ZELF GAAN GELOVEN… JULLIE ZIJN GLADDE VERKOPERS EN GEEN ADVISEURS!!! IK DENK ZEG HET MAAR EVEN VOORDAT JULLIE HET ZELF GAAN GELOVEN

Groet,

Iemand die zich niet bekend wil maken omdat ze dan toch weer een regeling willen treffen om van de negatieve retentie af te komen. Ik betaal de 1500 euro wel en zie dit als een harde lesje om nooit maar dan ook echt nooit meer wat van een verkoper aan deur aan te nemen.

Als de gemaakte kosten worden vergoed en dit bedrijf z'n deuren sluit

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collectief Voordelig over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Collectief Voordelig in behandeling genomen

Bericht van Collectief Voordelig

1 maand geleden - Beste, Op het moment dat u uw persoonlijke gegevens aan ons toestuurd kan ik iets voor u betekenen. De huidige contact informatie is fictief en geeft mij geen mogelijkheid contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Collectief Voordelig

Alle klachten die gemeld zijn door hans00014