Klacht: Sinds overstap geen WiFi en tv

op 30 juni 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn in april overgestapt naar T-mobile thuis. Spijt, spijt, spijt!!!
Sindsdien hebben we nog geen dag fatsoenlijke WiFi en tv gehad. Zoals ik ook in eerdere klachten lees, lijkt het een gebruikelijk probleem te zijn.
Vele malen contact gehad, er wordt niet gereageerd. Na 10 dagen kregen we een hele korte mail dat het nu wel opgelost zou worden. Dat was 19 juni…sindsdien hebben we helemaal geen WiFi meer. En tv…heel af en toe.
En de monteur van Guidion kan pas op 19 juli op zn vroegst.
Dus 1 maand geen WiFi, maar wel de rekening sturen.
Wij willen alleen nog maar uit het contract.
Volgende week krijgen we visite uit het buitenland. Als ik er ben maak ik een hotspot…maar andere hebben zij geen internet. Er wordt totaal niet gereageerd door T-mobile.
Dat is nog mijn grootste frustratie. Erken, dat je je zaken niet op een rijtje hebt en laat iedereen weer uit het contract.
Maar nee, wij moeten dan een afkoopsom betalen. Te gek voor woorden, nadat er nooit geleverd is wat in het contract stond.

Gewenste Oplossing:

Als ik zsm uit het contract kan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja185