Klacht: Sinds gisteren geen internet meer.

op 27 februari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een grote storing op 26 februari om 00:15 uur geen internet meer.
Gisteren gebeld en we zouden zijn afgesloten doordat er spam verzonden zou zijn. Op de vraag waardoor dit is ontstaan kunnen ze geen antwoord geven. Ze konden ons op zondag niet verder helpen.
Vandaag de gehele dag gebeld. Het zou liggen aan een betalingsachterstand. We zijn al meer dan 20 jaar bij ziggo (voorheen Essent @home) nog geen dag te laat betaald en nu ook niet ….
Dat verhaal is uit de wereld maar nog steeds geen internet. Nu zou het modem stuk zijn……!!! en kan er pas donderdag een monteur komen…..
Ze weten niet wat ze aan het doen zijn.

Gewenste Oplossing:

Als internet weer werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Buitkamp