Klacht: Simpel simonly abonnement

op 19 september 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Laatst heb ik een sim only abonnement afgesloten bij simpel. Sinds gisteren is dat in werking gegaan. Vandaag keek ik op de simpel site en zag staan Verdubbel dagen en toen wilde ik mijn abonnement wijzigen zodat ik daar ook gebruik kan van maken. Ik ging de helpdesk bellen en vertelde de situatie en er werd mij vertelt dat ze niet mijn abonnement konden wijzigen. daarna zei ik van dan dat ik graag wil mijn abonnement stop zetten (heroepingsrecht gebruiken) en dan weer een abonnement aanvragen. Dat kon maar dan raakte ik mijn nummer kwijt en dat wilde ik niet. Nadat ik gevraagd had om mijn abonnement stop te zetten werd ze erg onbeschoft tegen mij.

Ook vind ik persoonlijk dat een plafond instellen bij simpel geld kost (0,50 cent per maand extra) absurd.

Een oplossing zou zijn dat ik mijn abonnement alsnog kan veranderen met de verdubbeldagen actie. Of dat ik mijn abonnement kan stop zetten en dan een nieuw abonnement aanvraag en ook mijn nummer kan behouden.

Ook wil ik een excuses van simpel en horen dat dit bij klanten van simpel in de toekomst niet meer gebeurd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:39 geantwoord

Beste mevrouw Kleiboer,

Naar aanleiding van uw melding heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, hetgeen helaas niet is gelukt. Ik heb uw melding voor u uitgezocht en ik zie dat u inderdaad tijdig heeft aangegeven gebruik te willen maken van onze nieuwe actie. Bij deze wil ik u graag melden dat u dan ook alsnog gebruik kunt maken van onze nieuwe actie. Deze wijziging kunt u snel en eenvoudig doorvoeren door uw abonnement te verlengen op uw persoonlijke pagina Mijn Simpel.

Tot slot nog mijn excuses voor de gang van zaken en ik hoop u hiermee alsnog naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door w.kleiboer