Klacht: Simpel Sim kaart

op 13 april 2020 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Na ontvangst bleek deze helaas te kraken, dus heb ik hem terug gestuurd binnen de 14 dagen bedenktijd. Dit is wettelijk toegestaan in omgang kopen op afstand. Helaas vinden ze dat bij Simpel niet simpel genoeg en schrijven ze mij dat dat niet voldoet aan hun bedrijfsregels.
Dit is zo niet te verkopen aan mij….

Terugbetaling kosten en contractbeëindiging. Annuleren dus.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 maanden geleden - Beste M. Doelman,Het is begrijpelijk dat u dit vervelend vindt.Mijn collega heeft de eindfactuur voor u afgeboekt. Dit betekent dat u deze niet hoeft te betalen. Het abonnement is bij ons nu definitief beëindigd.Met vriendelijke groet,Anique Simpel

Reactie van de melder van de klacht Vitamine C

5 maanden geleden - Beste Anique,Hartelijk dank voor de medewerking tot nu toe. Echter de aansluitkosten plus 1ste maand abonnementskosten (welke betaald zijn bij de bestelling) zijn huidig nog niet terug betaald. Kunt u hiervoor zorg dragen?Met Vriendelijke Groet,M. Doelman

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 april 2020 om 09:48 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Vitamine C

4 maanden geleden - Geachte,Nadat het product defect bleek heb ik het terug gestuurd binnen de 2 weken bedenk termijn. Dat het defect bleek bij gebruik, lijkt me duidelijk.Alsnog wil ik dat u de aansluitkosten en abonnementskosten van de eerste maand terug betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Vitamine C