Klacht: Simpel maar toch niet

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 9 juli ben ik over gegaan naar Simpel met nummerbehoud. Met het gevolg dat ik wel gebeld en sms kan ontvangen, maar zelf niet kan bellen, smsen en internetten.
Ik heb al diverse malen gebeld en krijg ik te horen “sorry storing”! Op emails krijg ik nul reactie. Dit duurt te lang en wel abonnement betalen maar geen service!! Zo wordt het nog een duur abonnement.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het contract ontbonden wordt en dat ik met nummerbehoud naar andere provider kan gaan, waar ik wel normaal gebruik kan maken van een abonnement. Schadeloosstelling voor de dagen dat je geen gebruik van het abonnement kan maken.
Zo SIMPEL moet het toch zijn!!

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Qzant14